QuaMar
QUAlita v MARketingu
Študentský odborný seminár


Ako možnosti využitia označovania, posudzovania zhody, certifikácie môžu využiť obchodníci a marketéri aby dosiahli vnímanie kvalitného produktu bez rizika zneužitia?
Odborný seminár realizovaný na pôde Obchodnej fakulty EU v Bratislave prezentuje niektoré existujúce systémy a to čo prinášajú spotrebiteľom, výrobcov či obchodníkom.
Termín: 14.12.2017 (štvrtok)
Čas: 11.00 - 13.00
Miesto: Ekonomická univerzita v Bratislave
Program:
Program
V rámci odborného programu budú prezentované nasledujúce spôsoby a kritéria hodnotenia

Forest Stewardship Council (FSC) je medzinárodná nezisková organizácia, ktorá poskytuje ľuďom s rôznymi záujmami priestor, aby diskutovali a riešili problémy lesného hospodárstva vo svete.
FSC vytvorila medzinárodne uznávaný systém certifikácie lesov (10 princípov a 56 kritérií), ktorý umožňuje identifikovať environmentálne vhodné, sociálne prínosné a ekonomicky životaschopné obhospodarovanie lesov.