Mýtus kvalita
alebo Ako správne hovoriť o kvalite?
Najkvalitnejší produkt je mýtus!
Keď nevieme, prečo ....
tak povieme, že problém je v kvalite!
Ako sa vyznať v tomto mýtickom svete najlepších vlastných a nekvalitných konkurenčných produktov?
Chcete mať kvalitu ako výhovorku alebo sa chcete naučiť ju používať?
Cieľ kurzu:
Kvalita produktov vyzerá byť ako samozrejmosť. Ale ak nám prezentujú produkty, často máme rezervovaný prístup. Ako hodnoverne a efektívne prezentovať kvalitu ponúkaných produktov?
Jedným z najviac zanedbávaných problémov marketingu súčasnosti je kvalita. Nie, že by sa o nej nepísalo, skôr naopak! Ale preto, že si pod tým predstavuje niečo iné, výsledok je často neefektívnosť, nedosahovanie cieľov a vyhadzovanie peňazí. Kurz sleduje ako sa kvalita prenáša z výrobcu na spotrebiteľa, aké marketingové dôsledky má informačná asymetria a ako môže výrobca signalizovať kvalitu v súlade s vlastnými strategickými zámermi a existujúcimi preferenciami spotrebiteľov.
Hlavné okruhy kurzu:
- kvalita ako predpoklad spokojnosti zákazníka
- rôzne vnímanie kvality a ich vplyv na spotrebiteľské rozhodovanie
- Informačná asymetria a jej marketingové dôsledky
- Identifikácia požiadaviek na kvalitu produktu
- Signalizácia kvality a jej marketingové využitie
- Marketingové aspekty komunikácie kvality