Mýtus kvalita

alebo 
Ako správne hovoriť o kvalite?

Najkvalitnejší produkt je mýtus! 

Keď nevieme, prečo .... 

tak povieme, že problém je v kvalite! 

Ako sa vyznať v tomto mýtickom svete najlepších vlastných a nekvalitných konkurenčných produktov? 

Chcete mať kvalitu ako výhovorku alebo sa chcete naučiť ju používať? 

Cieľ kurzu: 

Kvalita produktov vyzerá byť ako samozrejmosť. Ale ak nám prezentujú produkty, často máme rezervovaný prístup. Ako hodnoverne a efektívne prezentovať kvalitu ponúkaných produktov? 

Jedným z najviac zanedbávaných problémov marketingu súčasnosti je kvalita. Nie, že by sa o nej nepísalo, skôr naopak! Ale preto, že si pod tým predstavuje niečo iné, výsledok je často neefektívnosť, nedosahovanie cieľov a vyhadzovanie peňazí. Kurz sleduje ako sa kvalita prenáša z výrobcu na spotrebiteľa, aké marketingové dôsledky má informačná asymetria a ako môže výrobca signalizovať kvalitu v súlade s vlastnými strategickými zámermi a existujúcimi preferenciami spotrebiteľov.  


Hlavné okruhy kurzu:  

  • kvalita ako predpoklad spokojnosti zákazníka 
  • rôzne vnímanie kvality a ich vplyv na spotrebiteľské rozhodovanie 
  • Informačná asymetria a jej marketingové dôsledky 
  • Identifikácia požiadaviek na kvalitu produktu 
  • Signalizácia kvality a jej marketingové využitie 
  • Marketingové aspekty komunikácie kvality