Článok s obrázkami
Obrázky skvele doplnia obsah článku a vzbudia v čitateľoch záujem ho otvoriť. Prvý obrázok sa zároveň zobrazí aj v náhľade. Zaujímavý úvodný obrázok vám tak pomôže zvýšiť atraktivitu vášho článku.
Keď dvaja robia to isté, nie je to vždy to isté!
Táto myšlienka spolu so skúsenosťami z učenia marketingovo a produktovo zameraných predmetov stála pri zrode klasifikácie spotrebiteľov podľa ich preferencií spôsobu prezentovania kvality. Skutočne v praxi môžeme pozorovať, že rôzni ľudia žiadajú rôzne informácie a podklady o produktoch a existujú rôzne spôsoby ako ich požiadavky splniť. Pre pochopenie vnútorných procesov vznikla nasledujúca jednoduchá matica, ktorá vymedzuje štyri základné typy spotrebiteľov. Pretože zatiaľ boli publikované iba v angličtine ich vymedzenie je zatiaľ iba v tomto jazyku.
o Rationally and critical customer
o Looks at product features and other attributes
o Believes to evaluate parameters
o Distrust in marketing activities
o Rationally oriented customer
o Does not believe in own ability to evaluate products
o Trusts in inspection, market surveillance, market regulation
o Conformity assessment declares the quality
o Looking at own pleasure
o Sensory attributes are crucial by evaluation
o Prefers experience by decision
o Direct recommendations are accepted more
o Looking at market bestsellers
o Popularity considers as proof of quality
o Believes to see through the marketing manipulation
o Positively reacts by must-have products
Obrázky skvele doplnia obsah článku a vzbudia v čitateľoch záujem ho otvoriť. Prvý obrázok sa zároveň zobrazí aj v náhľade. Zaujímavý úvodný obrázok vám tak pomôže zvýšiť atraktivitu vášho článku.
Úvodný odstavec čitateľom objasní hlavnú tému článku. Pokiaľ ho zobrazíte aj v prehľade všetkých článkov, pomôžete čitateľom s rozhodovaním, ktorý príspevok je pre nich zaujímavý. Nezabudnite úvodný odstavec odlíšiť od zvyšku textu. V nasledujúcich riadkoch nájdete ďalšie tipy, ako články upravovať.
Miesto pre vašu reklamu