Veda a výskum

Keď dvaja robia to isté, nie je to vždy to isté!  

Táto myšlienka spolu so skúsenosťami z učenia marketingovo a produktovo zameraných predmetov stála pri zrode klasifikácie spotrebiteľov podľa ich preferencií spôsobu prezentovania kvality. Skutočne v praxi môžeme pozorovať, že rôzni ľudia žiadajú rôzne informácie a podklady o produktoch a existujú rôzne spôsoby ako ich požiadavky splniť. Pre pochopenie vnútorných procesov vznikla nasledujúca jednoduchá matica, ktorá vymedzuje štyri základné typy spotrebiteľov. Pretože zatiaľ boli publikované iba v angličtine ich vymedzenie je zatiaľ iba v tomto jazyku. 

Evaluator - hodnotiteľ 

o Rationally and critical customer

o Looks at product features and other attributes

o Believes to evaluate parameters

o Distrust in marketing activities

Contestant

o Rationally oriented customer

o Does not believe in own ability to evaluate products

o Trusts in inspection, market surveillance, market regulation

o Conformity assessment declares the quality


Hedonist

o Looking at own pleasure

o Sensory attributes are crucial by evaluation

o Prefers experience by decision

o Direct recommendations are accepted more

Fashionist

o Looking at market bestsellers

o Popularity considers as proof of quality

o Believes to see through the marketing manipulation

o Positively reacts by must-have products 

Články a príspevky 

Prieskumy a získavanie údajov 

Vzdelávanie a kurzy 

Konferencie a podujatia

Obrázky skvele doplnia obsah článku a vzbudia v čitateľoch záujem ho otvoriť. Prvý obrázok sa zároveň zobrazí aj v náhľade. Zaujímavý úvodný obrázok vám tak pomôže zvýšiť atraktivitu vášho článku.

Úvodný odstavec čitateľom objasní hlavnú tému článku. Pokiaľ ho zobrazíte aj v prehľade všetkých článkov, pomôžete čitateľom s rozhodovaním, ktorý príspevok je pre nich zaujímavý. Nezabudnite úvodný odstavec odlíšiť od zvyšku textu. V nasledujúcich riadkoch nájdete ďalšie tipy, ako články upravovať.

Jednoduché a krátke články vám pomôžu udržať čitateľov v obraze. Zaujímavý úvodný odstavec a stručný, informatívny obsah zaručia, že sa k vám budú radi vracať pre ďalšie novinky.

Miesto pre vašu reklamu